Het verblijf op Naxos - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus held - WaarBenJij.nu Het verblijf op Naxos - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus held - WaarBenJij.nu

Het verblijf op Naxos

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

04 Maart 1900 | Griekenland, Naxos

Voordat we naar Athene gingen maakten we een tussenstop bij Naxos om te overnachten.
Ik kon wel een winterslaap houden, want de laatste paar nachten had ik bijna niet geslapen. De volgende ochtend werd ik uitgeslapen wakker. Ik keek om me heen, maar nergens zag ik Ariadne. Ik begon Ariadne haar naam te roepen, maar geen antwoord. Ik riep opnieuw, maar weer geen antwoord. Opeens hoorde ik een stem, maar van wie deze stem was wist ik niet. Hij was in ieder geval niet van Ariadne. De stem was van Dionysos. Hij vertelde mij dat hij van Ariadne hield en dat hij met haar ging trouwen en ik niet! Toen barste ik uit in huilen, maar ik wist dat ik niet tegen Dionysos in moest gaan. Hij was immers een god en ik een gewone sterveling. Ik maakte de nog slapende kinderen wakker en we verlieten Naxos met pijn in mijn hart en voeren naar Athene.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Naxos

Theseus

Actief sinds 10 Feb. 2017
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 80257

Voorgaande reizen:

14 Februari 1900 - 10 Maart 1900

mijn reis naar een vrij Athene

Landen bezocht: