Het vertrek uit Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus held - WaarBenJij.nu Het vertrek uit Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus held - WaarBenJij.nu

Het vertrek uit Athene

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

21 Februari 1900 | Griekenland, Athene

Ik ben net terug van een enorme reis. Het was geen vakantiereisje voor de lol, maar meer iets wat ik wel moest door voor Athene. De reis is namelijk verplicht. Om de negen jaar moeten er 7 jongens en 7 meisjes uit Athene naar Kreta. Die dan in een enorm doolhof worden gezet en waarschijnlijk worden opgegeten door de Minotaurus, maar ik wilde daar verandering in brengen en de Minotaurus met blote handen doden, want alleen dan hoefde Athene nooit meer kinderen te sturen. Mijn vader was er niet echt blij mee, maar toch ben ik gegaan want er mochten niet nog meer onschuldige kinderen dood.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Theseus

Actief sinds 10 Feb. 2017
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 80263

Voorgaande reizen:

14 Februari 1900 - 10 Maart 1900

mijn reis naar een vrij Athene

Landen bezocht: